• صفحه اصلی
    • ارتباط با ما
    • درباره ما
    • اقتصادی
    • ورزشی
    • سیاسی
    • اجتماعی
    • فناوری اطلاعات
    • بین الملل
    • انرژی
    • سلامت
    • هنری
    • استان
امروز: ۳ تیر ۰۵
آخرین اخبار ایران و جهان

خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم

تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده

وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت

تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین

خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم

تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده

وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت

تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین

امیرحسن غفاری فعال اقتصادی در روز جهاد کشاورزی عملکرد وزارتخانه مسئول تامین امنیت غذایی را به چالش کشید

بقایی: حملات آمریکا به کشتی‌های تجاری تهدید جدی علیه دریانوردی است

تولید معادل ۱۰۰ میلیون بشکه نفت‌ خام در فاز ۱۱ پارس جنوبی

کد خبر: 1293 | تاریخ انتشار: 1400-06-09  

کدخبرنگار: 101 : 1400-06-09 / 12:07:00

تمام امکانات برای بیماران کرونا بسیج شود

وزیر بهداشت در اولین نشست خود با روسای دانشگاه های علوم پزشکی که به صورت مجازی برگزار شد، مدیریت کرونا را اولویت اول وزارت بهداشت خواند و بر لزوم بسیج تمام امکانات جهت درمان بیماران کرونا تاکید کرد....

دکتر بهرام عین‌اللهی در جمع روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: این روزهایی که در محرم همه دل‌ها به یاد آقا اباعبدالله است ما هم دست به دامان آقا می‌شویم و از ایشان می‌خواهیم به ملت مسلمان ما مدد کنند تا در همه کارها بویژه مدیریت کرونا موفق شویم. جا دارد از همه عزیزان روسای دانشگاه‌ها و معاونین وزارتخانه و کسانی که پیش از من هم زحمت کشیدند تشکر کنیم. ما در یک پیچ تاریخی قرار گرفتیم که در تاریخ کشورها بی‌نظیر است و معضلی جهانی است.

وی با تشکر از کادر درمان افزود: آنها حماسه آفریدند و شهدای زیادی از این قشر عزیز برای حفاظت از سلامت مردم داشتیم‌. ما در شروع هفته دولت نیز باید یاد شهید رجایی و شهید باهنر را نیز گرامی بداریم‌.

وی در ادامه تاکید کرد: همانطور که ریاست جمهوری مرتبا اعلام کردند و با تاکید مقام معظم رهبری اولویت اول وزارت بهداشت مدیریت و اداره بیماری کرونا است. ما امروزه با آمارهای بدی مواجه هستیم و خیلی از خانوارها عزادار هستند. در رابطه با درمان کرونا باید همه امکانات استانی به کار گرفته شود و هیچ بیمار کرونایی نباید بدون درمان از بیمارستان خارج شود. باید تمام امکانات برای درمان عزیزان بسیج شود.

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است

ارسال نظر
برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.

تبلیغات
همه اخبار
  • خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم
  • تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده
  • وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت
  • تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین
  • امیرحسن غفاری فعال اقتصادی در روز جهاد کشاورزی عملکرد وزارتخانه مسئول تامین امنیت غذایی را به چالش کشید
  • بقایی: حملات آمریکا به کشتی‌های تجاری تهدید جدی علیه دریانوردی است
  • تولید معادل ۱۰۰ میلیون بشکه نفت‌ خام در فاز ۱۱ پارس جنوبی
  • همه ظرفیت ها برای حفظ جریان تولید به کار گرفته شده است
  • ثبات قیمت نفت به تحولات تنگه هرمز وابسته است
  • روسیه: آماده گفت‌وگو با اروپا هستیم
  • عراقچی: هرگونه اقدام خصمانه با پاسخی فوری و قاطع مواجه می‌شود
  • تقویت شبکه تعاون روستایی لازمه پایداری امنیت غذایی
  • بازیابی ۳ روزه تأسیسات انتقال منطقه ری با رشادت کارکنان عملیاتی
  • سقف تسهیلات مسکن حمایتی به ۸۵۰ میلیون تومان رسید
  • بازگشت سریع واحدهای آسیب‌دیده به مدار تولید
  • رویترز: کشورها کانال‌های رسمی دیپلماسی آمریکا را دور می‌زنند
  • سناریوهای عملیاتی برای عبور از ناترازی در هر استان تدوین می‌شود
  • بازسازی تأسیسات صنعت نفت به سرعت در حال انجام است
  • گودرزی: ایران به یکی از بازیگران اصلی عرصه بین‌الملل تبدیل شده است
  • ایران قائل به طراحی سازوکارهای بازدارندگی مشترک در شانگهای است
  • کریدور اتصالی چین به اروپا از مسیر ایران راه‌اندازی شد
  • همکاری مشترک وزارت صمت و بسیج برای نظارت بر بازار
  • نبض اقتصاد جهان در گلوگاه هرمز
  • آنچه این روزها بر جهاد استقلال می‌گذرد ..... از رویای تنظیم‌گری تا واقعیت تخریب‌گری بازار
  • هلال احمر ضامن تحقق تاب‌آوری و پایداری ملی است

تمامی حقوق مطالب برای "مکث افکار"محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.