• صفحه اصلی
    • ارتباط با ما
    • درباره ما
    • اقتصادی
    • ورزشی
    • سیاسی
    • اجتماعی
    • فناوری اطلاعات
    • بین الملل
    • انرژی
    • سلامت
    • هنری
    • استان
امروز: ۳ تیر ۰۵
آخرین اخبار ایران و جهان

خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم

تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده

وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت

تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین

خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم

تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده

وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت

تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین

امیرحسن غفاری فعال اقتصادی در روز جهاد کشاورزی عملکرد وزارتخانه مسئول تامین امنیت غذایی را به چالش کشید

بقایی: حملات آمریکا به کشتی‌های تجاری تهدید جدی علیه دریانوردی است

تولید معادل ۱۰۰ میلیون بشکه نفت‌ خام در فاز ۱۱ پارس جنوبی

کد خبر: 2010 | تاریخ انتشار: 1400-09-02  

کدخبرنگار: 101 : 1400-09-02 / 22:03:00

وزیر نفت: مصرف گاز در مقایسه با سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است

جواد اوجی وزیر نفت گفت: مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در کشور به بیش از ۵۱۷ میلیون متر مکعب رسیده که در مقایسه با سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است....

 اوجی سه شنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی با اعلام این خبر افزود: از چند روز گذشته با افزایش مصرف گاز در کشور،  به محدود کردن گاز در صنایع سیمانی اقدام کرده ایم که البته این کمبود با سوخت مایع جبران شده است.

وی  همچنین با تاکید براین‌که سوخت صنایع قطع نشده بلکه از گاز به سوخت مایع تبدیل شده است، افزود: در بحث بهینه سازی مصرف اقداماتی شروع شده است و افزایش تعرفه های مشترکان پرمصرف را در دستور کار داریم.

او ادامه داد: از امروز (اول آذر) بازرسان از ساختمان های اداری بازدید داشته اند که یک هزار و ۴۲۸ اخطار  داده شده و گاز ۱۲۴ اداره پرمصرف هم قطع شده است.

وزیر نفت گفت: در دوره جدید، مشترکان بخش خانگی از اول آذر افزایش نرخ گاز خواهند داشت و  برای ۲۵ درصد مشترکان پرمصرفی که بالغ بر ۵۰ درصد از گاز بخش خانگی را مصرف می کنند جرائمی در نظر گرفته می شود.

اوجی در پایان با بیان این‌که هموطنان با چند راهکار ساده می‌توانند در بحث بهینه سازی مصرف اقدام کنند، افزود: دمای رفاه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه است و  از همه مردم خواهش می کنم وسایل گرمایشی اضافه و غیرضروری را خاموش کنند.

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است

ارسال نظر
برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.

تبلیغات
همه اخبار
  • خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم
  • تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده
  • وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت
  • تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین
  • امیرحسن غفاری فعال اقتصادی در روز جهاد کشاورزی عملکرد وزارتخانه مسئول تامین امنیت غذایی را به چالش کشید
  • بقایی: حملات آمریکا به کشتی‌های تجاری تهدید جدی علیه دریانوردی است
  • تولید معادل ۱۰۰ میلیون بشکه نفت‌ خام در فاز ۱۱ پارس جنوبی
  • همه ظرفیت ها برای حفظ جریان تولید به کار گرفته شده است
  • ثبات قیمت نفت به تحولات تنگه هرمز وابسته است
  • روسیه: آماده گفت‌وگو با اروپا هستیم
  • عراقچی: هرگونه اقدام خصمانه با پاسخی فوری و قاطع مواجه می‌شود
  • تقویت شبکه تعاون روستایی لازمه پایداری امنیت غذایی
  • بازیابی ۳ روزه تأسیسات انتقال منطقه ری با رشادت کارکنان عملیاتی
  • سقف تسهیلات مسکن حمایتی به ۸۵۰ میلیون تومان رسید
  • بازگشت سریع واحدهای آسیب‌دیده به مدار تولید
  • رویترز: کشورها کانال‌های رسمی دیپلماسی آمریکا را دور می‌زنند
  • سناریوهای عملیاتی برای عبور از ناترازی در هر استان تدوین می‌شود
  • بازسازی تأسیسات صنعت نفت به سرعت در حال انجام است
  • گودرزی: ایران به یکی از بازیگران اصلی عرصه بین‌الملل تبدیل شده است
  • ایران قائل به طراحی سازوکارهای بازدارندگی مشترک در شانگهای است
  • کریدور اتصالی چین به اروپا از مسیر ایران راه‌اندازی شد
  • همکاری مشترک وزارت صمت و بسیج برای نظارت بر بازار
  • نبض اقتصاد جهان در گلوگاه هرمز
  • آنچه این روزها بر جهاد استقلال می‌گذرد ..... از رویای تنظیم‌گری تا واقعیت تخریب‌گری بازار
  • هلال احمر ضامن تحقق تاب‌آوری و پایداری ملی است

تمامی حقوق مطالب برای "مکث افکار"محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.