• صفحه اصلی
    • ارتباط با ما
    • درباره ما
    • اقتصادی
    • ورزشی
    • سیاسی
    • اجتماعی
    • فناوری اطلاعات
    • بین الملل
    • انرژی
    • سلامت
    • هنری
    • استان
امروز: ۳ تیر ۰۵
آخرین اخبار ایران و جهان

خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم

تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده

وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت

تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین

خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم

تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده

وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت

تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین

امیرحسن غفاری فعال اقتصادی در روز جهاد کشاورزی عملکرد وزارتخانه مسئول تامین امنیت غذایی را به چالش کشید

بقایی: حملات آمریکا به کشتی‌های تجاری تهدید جدی علیه دریانوردی است

تولید معادل ۱۰۰ میلیون بشکه نفت‌ خام در فاز ۱۱ پارس جنوبی

کد خبر: 2110 | تاریخ انتشار: 1400-09-19  

کدخبرنگار: 101 : 1400-09-19 / 17:47:00

تارتار: از دیدن لیدرهای نفت در ورزشگاه خوشحال شدم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: درست است که بازی با نفت مسجدسلیمان، دو گل داشت اما خیلی جذاب بود....

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن از هفته نهم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: از هواداران و لیدرهای با معرفت نفت با اینکه در ورزشگاه بودند و این به سود ما نبود، تشکر می کنم. وقتی آن ها را در ورزشگاه دیدم استقبال کردم و خوشحال شدم و هیچ اعتراضی از حضور آن ها در ورزشگاه به ناظر بازی نداشتم. دوست داشتیم هوادار باشد تا جذابیت های فوتبال بیشتر شود. امیدوارم روزی برسد که همه هواداران مخصوصا هواداران نفت که عاشقانه تیمشان را دوست دارند به استادیوم بیایند.

وی بیان کرد: دو تیم امروز برای بردن بازی کردند. نیمه اول تقریبا پایاپای بود و روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و اگر اشتباه نکنم گل به خودی هم بود اما قبل از آن به نظرم تمام توپ از خط رد شد و باید کارشناسی شود. امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد زیرا به این صورت حق به حق دار رسیده است و اعتراضی هم وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در شروع نیمه دوم با توجه به شناختی که در نیمه اول پیدا کردیم، سعی کردیم از یک جناح خاص بیشتر حمله کنیم و تا زمان به ثمر رساندن گل، کمی بی نظم بودیم اما بعد از اینکه گل زدیم، موقعیت های بهتری نسبت به تیم نفت داشتیم. حریف هم روی ضربات ایستگاهی خوب کار کرد و می‌توانست برنده بازی باشد.

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است

ارسال نظر
برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.

تبلیغات
همه اخبار
  • خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم
  • تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده
  • وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت
  • تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین
  • امیرحسن غفاری فعال اقتصادی در روز جهاد کشاورزی عملکرد وزارتخانه مسئول تامین امنیت غذایی را به چالش کشید
  • بقایی: حملات آمریکا به کشتی‌های تجاری تهدید جدی علیه دریانوردی است
  • تولید معادل ۱۰۰ میلیون بشکه نفت‌ خام در فاز ۱۱ پارس جنوبی
  • همه ظرفیت ها برای حفظ جریان تولید به کار گرفته شده است
  • ثبات قیمت نفت به تحولات تنگه هرمز وابسته است
  • روسیه: آماده گفت‌وگو با اروپا هستیم
  • عراقچی: هرگونه اقدام خصمانه با پاسخی فوری و قاطع مواجه می‌شود
  • تقویت شبکه تعاون روستایی لازمه پایداری امنیت غذایی
  • بازیابی ۳ روزه تأسیسات انتقال منطقه ری با رشادت کارکنان عملیاتی
  • سقف تسهیلات مسکن حمایتی به ۸۵۰ میلیون تومان رسید
  • بازگشت سریع واحدهای آسیب‌دیده به مدار تولید
  • رویترز: کشورها کانال‌های رسمی دیپلماسی آمریکا را دور می‌زنند
  • سناریوهای عملیاتی برای عبور از ناترازی در هر استان تدوین می‌شود
  • بازسازی تأسیسات صنعت نفت به سرعت در حال انجام است
  • گودرزی: ایران به یکی از بازیگران اصلی عرصه بین‌الملل تبدیل شده است
  • ایران قائل به طراحی سازوکارهای بازدارندگی مشترک در شانگهای است
  • کریدور اتصالی چین به اروپا از مسیر ایران راه‌اندازی شد
  • همکاری مشترک وزارت صمت و بسیج برای نظارت بر بازار
  • نبض اقتصاد جهان در گلوگاه هرمز
  • آنچه این روزها بر جهاد استقلال می‌گذرد ..... از رویای تنظیم‌گری تا واقعیت تخریب‌گری بازار
  • هلال احمر ضامن تحقق تاب‌آوری و پایداری ملی است

تمامی حقوق مطالب برای "مکث افکار"محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.