• صفحه اصلی
    • ارتباط با ما
    • درباره ما
    • اقتصادی
    • ورزشی
    • سیاسی
    • اجتماعی
    • فناوری اطلاعات
    • بین الملل
    • انرژی
    • سلامت
    • هنری
    • استان
امروز: ۳ تیر ۰۵
آخرین اخبار ایران و جهان

خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم

تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده

وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت

تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین

خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم

تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده

وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت

تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین

امیرحسن غفاری فعال اقتصادی در روز جهاد کشاورزی عملکرد وزارتخانه مسئول تامین امنیت غذایی را به چالش کشید

بقایی: حملات آمریکا به کشتی‌های تجاری تهدید جدی علیه دریانوردی است

تولید معادل ۱۰۰ میلیون بشکه نفت‌ خام در فاز ۱۱ پارس جنوبی

کد خبر: 3064 | تاریخ انتشار: 1401-06-28  

کدخبرنگار: 101 : 1401-06-28 / 22:10:00

حضور شرکت ملی حفاری ایران در آب‌های خلیج فارس پررنگ می‌شود

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: حضور این شرکت در آب‌های خلیج فارس در آینده نزدیک با تامین سه دکل حفاری دریایی پررنگ می‌شود.‌...

به گزارش مکث افکار ، حمید رضا گلپایگانی روز دوشنبه در نشستی با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در اهواز، با بیان اینکه این شرکت هم اکنون سه دستگاه حفاری شهید رجایی، شهید مدرس و مورب را در خلیج فارس دارد افزود: دکل های شهید رجایی و شهید مدرس به سبب فرسودگی تجهیزات ناکارآمد شده و با توجه به مصوبه شرکت ملی نفت ایران سه دکل جدید جایگزین این دکل‌ها می‌شود.

وی بیان کرد: تغییر ساختار و اصلاح فرآیندها، بازسازی و نوسازی دستگاه های حفاری و تجهیزات خدمات فنی، تامین به موقع کالا و اقلام کاربردی، اصلاح نرخ دکل روز، آموزش و پرورش نیروی انسانی و آینده نگری در موضوع منابع انسانی از جمله محورهایی است که می تواند در چابک سازی و افزایش توان بهره وری و راندمان کار این شرکت موثر واقع شود. 

گلپایگانی گفت: در دولت سیزدهم با عنایت به توجه ویژه مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و پشتیبانی صورت گرفته، مدیریت این شرکت با تلاش و همت مضاعف مجموعه کارکنان سختکوش خود،توانست شمار دستگاه های حفاری فعال خود را از ۵۶ در سال ۱۴۰۰ به ۶۴ دستگاه در زمان حاضر افزایش دهد که با برنامه ریزی به عمل آمده این تعداد تا پایان امسال به ۶۶ دستگاه می رسد.‌

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: شرایط سنی و سنوات خدمتی بخشی از کارکنان شرکت موجب می شود که تا پنج سال آینده تعداد قابل توجهی از همکاران به درجه بازنشستگی نایل شوند که ایجاد شرایط برای جذب نیروهای جایگزین اعم از رسمی و ارکان ثالث و آموزش آنان می‌تواند از عواقب این چالش مهم پیشگیری، تا شرکت با مشکلات کمبود نیروی متخصص روبه رو نشود. 

وی با قیاس میزان بستانکاری و بدهکاری شرکت ملی حفاری توضیح داد: بخش قابل توجهی از بدهکاری این شرکت با دریافت مطالبات به پیمانکاران تسویه می شود و در این راستا نیاز به مساعدت و اهتمام ویژه و همراهی شرکت های کارفرمایی است؛ شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این ارتباط چه در زمینه افزایش نرخ دکل و چه در پرداخت ها، همگامی و همراهی و اهتمام ویژه داشته است. 

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است

ارسال نظر
برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.

تبلیغات
همه اخبار
  • خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم
  • تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده
  • وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت
  • تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین
  • امیرحسن غفاری فعال اقتصادی در روز جهاد کشاورزی عملکرد وزارتخانه مسئول تامین امنیت غذایی را به چالش کشید
  • بقایی: حملات آمریکا به کشتی‌های تجاری تهدید جدی علیه دریانوردی است
  • تولید معادل ۱۰۰ میلیون بشکه نفت‌ خام در فاز ۱۱ پارس جنوبی
  • همه ظرفیت ها برای حفظ جریان تولید به کار گرفته شده است
  • ثبات قیمت نفت به تحولات تنگه هرمز وابسته است
  • روسیه: آماده گفت‌وگو با اروپا هستیم
  • عراقچی: هرگونه اقدام خصمانه با پاسخی فوری و قاطع مواجه می‌شود
  • تقویت شبکه تعاون روستایی لازمه پایداری امنیت غذایی
  • بازیابی ۳ روزه تأسیسات انتقال منطقه ری با رشادت کارکنان عملیاتی
  • سقف تسهیلات مسکن حمایتی به ۸۵۰ میلیون تومان رسید
  • بازگشت سریع واحدهای آسیب‌دیده به مدار تولید
  • رویترز: کشورها کانال‌های رسمی دیپلماسی آمریکا را دور می‌زنند
  • سناریوهای عملیاتی برای عبور از ناترازی در هر استان تدوین می‌شود
  • بازسازی تأسیسات صنعت نفت به سرعت در حال انجام است
  • گودرزی: ایران به یکی از بازیگران اصلی عرصه بین‌الملل تبدیل شده است
  • ایران قائل به طراحی سازوکارهای بازدارندگی مشترک در شانگهای است
  • کریدور اتصالی چین به اروپا از مسیر ایران راه‌اندازی شد
  • همکاری مشترک وزارت صمت و بسیج برای نظارت بر بازار
  • نبض اقتصاد جهان در گلوگاه هرمز
  • آنچه این روزها بر جهاد استقلال می‌گذرد ..... از رویای تنظیم‌گری تا واقعیت تخریب‌گری بازار
  • هلال احمر ضامن تحقق تاب‌آوری و پایداری ملی است

تمامی حقوق مطالب برای "مکث افکار"محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.