• صفحه اصلی
    • ارتباط با ما
    • درباره ما
    • اقتصادی
    • ورزشی
    • سیاسی
    • اجتماعی
    • فناوری اطلاعات
    • بین الملل
    • انرژی
    • سلامت
    • هنری
    • استان
امروز: ۳ تیر ۰۵
آخرین اخبار ایران و جهان

خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم

تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده

وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت

تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین

خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم

تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده

وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت

تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین

امیرحسن غفاری فعال اقتصادی در روز جهاد کشاورزی عملکرد وزارتخانه مسئول تامین امنیت غذایی را به چالش کشید

بقایی: حملات آمریکا به کشتی‌های تجاری تهدید جدی علیه دریانوردی است

تولید معادل ۱۰۰ میلیون بشکه نفت‌ خام در فاز ۱۱ پارس جنوبی

کد خبر: 367 | تاریخ انتشار: 1399-08-23  

کدخبرنگار: 101 : 1399-08-23 / 11:32:00

اسکوچیچ: دنبال برد مقابل بوسنی بودیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار با بوسنی صحبت کرد....

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران پس از پیروزی مقابل تیم  بوسنی گفت: این مسابقه محک خوبی برای تیم ملی بود و از عملکرد تیم خیلی راضی هستم. ما ۲- ۳ شانس خوب داشتیم و مستحق برد در این دیدار بودیم. بازی‌های این چنینی به ما کمک می‌کند که تیم بهتر و شفاف‌تر شود.

او افزود: در نیمه دوم کمی از نظر تاکتیکی به هم ریختیم، چون می‌خواستم به چند بازیکن شانس بدهم که آن‌ها هم بازی کنند. در مجموع از بازی خیلی راضی هستم و حتی امیدوار هستیم که از این هم بهتر باشیم.

اسکوچیچ ادامه داد: اینجا نزدیک به خانه ام در کرواسی است و زمان زیادی در بوسنی نبوده‌ام، اما در این روز‌های کوتاه، اوقات خوبی را در این جا گذراندیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ باید در نیمه اول راه حلی پیدا می‌کردیم که اتفاقا فشار خوبی روی دروازه حریف آوردیم. فرصت‌های خوبی برای ما مهیا شد. در نیمه دوم دچار مشکل شدیم و بازی خوبی ارائه نکردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: وقتی بازی در سطح ملی برگزار می‌شود، نمی‌شود آن را دوستانه تلقی کرد. ما در ایران ۸۰ میلیون نفر و متعهد هستیم با تمام وجود در همه بازی‌ها حضور پیدا کنیم. بوسنی برخی از بازیکنانش را در ترکیب نداشت، البته ما هم به دنبال برد بودیم و به هدفمان رسیدیم.  

وی در پایان گفت: بوسنی تیم با کیفیتی است که می‌داند مقابل حریفش چگونه بازی کند. متاسف هستم که این تیم مقابل ایران شکست خورد، ولی مطمئن هستم سطح تیم ملی این کشور خیلی فراتر است.

استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است

ارسال نظر
برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک کنید.

تبلیغات
همه اخبار
  • خطیب زاده: در تنگه هرمز حق قانونی داریم
  • تکمیل و تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه آینده
  • وام نهضت ملی مسکن به ۸۵۰ میلیون تومان برای ۱۶۰ هزار واحد افزایش یافت
  • تداوم کاهش بی‌سابقه عرضه نفت عربستان به چین
  • امیرحسن غفاری فعال اقتصادی در روز جهاد کشاورزی عملکرد وزارتخانه مسئول تامین امنیت غذایی را به چالش کشید
  • بقایی: حملات آمریکا به کشتی‌های تجاری تهدید جدی علیه دریانوردی است
  • تولید معادل ۱۰۰ میلیون بشکه نفت‌ خام در فاز ۱۱ پارس جنوبی
  • همه ظرفیت ها برای حفظ جریان تولید به کار گرفته شده است
  • ثبات قیمت نفت به تحولات تنگه هرمز وابسته است
  • روسیه: آماده گفت‌وگو با اروپا هستیم
  • عراقچی: هرگونه اقدام خصمانه با پاسخی فوری و قاطع مواجه می‌شود
  • تقویت شبکه تعاون روستایی لازمه پایداری امنیت غذایی
  • بازیابی ۳ روزه تأسیسات انتقال منطقه ری با رشادت کارکنان عملیاتی
  • سقف تسهیلات مسکن حمایتی به ۸۵۰ میلیون تومان رسید
  • بازگشت سریع واحدهای آسیب‌دیده به مدار تولید
  • رویترز: کشورها کانال‌های رسمی دیپلماسی آمریکا را دور می‌زنند
  • سناریوهای عملیاتی برای عبور از ناترازی در هر استان تدوین می‌شود
  • بازسازی تأسیسات صنعت نفت به سرعت در حال انجام است
  • گودرزی: ایران به یکی از بازیگران اصلی عرصه بین‌الملل تبدیل شده است
  • ایران قائل به طراحی سازوکارهای بازدارندگی مشترک در شانگهای است
  • کریدور اتصالی چین به اروپا از مسیر ایران راه‌اندازی شد
  • همکاری مشترک وزارت صمت و بسیج برای نظارت بر بازار
  • نبض اقتصاد جهان در گلوگاه هرمز
  • آنچه این روزها بر جهاد استقلال می‌گذرد ..... از رویای تنظیم‌گری تا واقعیت تخریب‌گری بازار
  • هلال احمر ضامن تحقق تاب‌آوری و پایداری ملی است

تمامی حقوق مطالب برای "مکث افکار"محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.